Saturday, February 18, 2012

Guy's Bar



Oleme endiselt ja 6nnelikult Ko Pha-Nganil.

Juhuslikult, facebookis yhe s6braga kirjutades, sain teada, et yks tema s6ber ja yhtlasi minu tuttav viibib samuti Ko Pha-Nganil. Saime siis temaga yks p2ev Ban Tai 7/11 ees kokku ja tema, kui siin saarel juba neljandat korda viibija, jagas meile k6iksugu head informatsiooni. Esiteks, Full Moon party ei ole juba ammu see, mis ta kunagi oli, vaid on muutunud yheks metsikuks l2buks, kus bucketitega (farangide rahvusjook - v2ike 2mbrike, mis sisaldab alkoholi, j22d ja kaks-kolm k6rt) tyybid ringi kakerdavad ja k6ik kuidagi veidi v2sinud on. Teiseks, saare k6ige lahedamad peod toimuvad nyyd juba m6nda aega yhel raskesti ligip22setaval rannal, kohas nimega Guy's Bar. Pidu algab umbes kesk88 paiku, l2heb k2ima kella kahest ja k6ige lahedamad inimesed saabuvad kell neli. Head maitset n2itab, kui tarbida MDMA'd, aga yldiselt saab sealt baarist igasuguseid asju osta. Ja j2rgmine pidu toimub see reede. Leppisime siis kokku, et kohtume kell 4 Haad Rini rannal, kust hangime paaditakso saarele.

Oleme siis seal enda bungalow's, Oskar ja Mari juba magavad, kui umbes kella kahe paiku hakkab sadama paksu troopilist vihma. Tykk aega kaalunud, kuidas seda olukorda lahendada, kuna mobiilid ei t88ta, otsustasin, kui vihm v2ikse pausi tegi, s6ita meie harija juurde ja uurida, et kas minek on ikka j6us.

Kusjuures, v2ike k6rvalep6ige, ma s6itsin sinna mootorattaga. Yleeile vahetasime oma rolleri manuaalkastiga mootoratta vastu, kuna mulle tundus hea m6te mootorattaga s6itmine 2ra 6ppida. Maril on see juba ysna selge, nii et ta n2itas mulle natuke ette ja s6it l2ks lahti. Millegip2rast proovisin umbes 40-kraadise kaldega m2est kolmanda k2iguga yles s6ita. M2e peal sain aru, et see ei 6nnestu ja m6tlesin, et panen esimese k2igu. Seepeale t6usis mootoratta nina yles, keeras ennast teistpidi, Mari hyppas maha, mootoratas hakkas alla libisema ja mina suht abitult yritasin seda takistada, pidur ei aidanud. Kukkusin rattaga kylili ja 6nneks enam edasi ei veerenud. Ratas eriti viga ei saanud ja mul on ka ainult m6ned marrastused siinseal. Minu esimene mootorattaavarii on tehtud! Ega ta muidugi mingi super-vaatem2nguline show ei olnud, pigem selline ysna hale kylilivajumine. Igatahes, 88sel kella kolmeks oli mul s6it juba ysna selge ja nii ma siis 88sel s6itsin, vihm sabistamas, mootor meeldivalt myrisemas ja aeg-ajalt k6uek2rgatused seda suhtelist vaikust v6imendamas.

Leppisime residendiga kokku, et enne vihma l6ppemist ikkagi peole minema ei hakka. S6itsin siis tagasi oma bungalow'sse ja yritasin veidi magada, nentides et kyllap seekord j22b see pidu 2ra. Umbes kuue paiku hommikul oli meil aga r66mus tyyp ukse taga ja selgus, et on pittu minek. Vihm oli umbes pool tundi tagasi j2rgi j22nud. S6itsime siis neljakesi inimtyhjale Haad Rinile, seisime yhe paadi k6rvale - kohe ilmus omanik v2lja -, leppisime hinnas kokku ja meid s6idutati m6lemast kyljest kaljudega ymbritsetud rannale saare idakyljel.

Yldiselt ma ei ole yldse kindel, kas k6ik inimesed peaksid kogu aeg MDMA'd tarbima, aga mulle tundus, et minna Guy's Bari ja seda mitte teha, on umbes sama, mis kylastada Eestit ja mitte proovida kartulit ning kapsast. Lahustasin siis roosa pulbrikese (roosa, kuna see oli imporditud vist mingi veinipudeli sees) vee sisse. Umbes poole tunni p2rast tundsin kerget peap88ritust ja m6tlesin, et v6ib-olla selle asja m6ju mulle eriti ei meeldi. Oli selline tunne, et ma l2hen aina l6dvemaks ja l6dvemaks. Siis aga t6usin pysti ja kohe kui ma end liigutasin, hakkas mul v2ga hea olla. Juba fyysiliselt oli enda keha liikumine kuidagi v2ga nauditav ja ma sain aru, miks need tyybid k6ik seal tantsivad. Olin seda kyll juba varemgi arvanud, aga ikkagi yllatas mind, et aine, mida m6ned inimesed karmiks narkootikumiks peavad, m6jub nii mittepsyhhedeelselt. Intensiivsuselt v6rdleksin MDMA trippi umbes sellega, kui olla neli 6lut 2ra joonud (miski mida ma pole ammu teinud, muide), aga k6ik on nagu vastupidi. 6lu muudab n2iteks mind l6ppkokkuv6ttes v2sinuks ja m6te l2heb h2guseks, MDMA aga tegi v2ga erksaks ja kohalolevaks, samas mu m6tted j2id minu meelest t2iesti kaineks. Lihtsalt oli m6nus olla.

Mitmeid paatkondi saabus veel mitmeid tunde p2rast meid. P2ris laheda energiaga pidu oli tegelikult - yhelt poolt tyybid kes olid seal 88 l2bi trippinud (kes baarist seenekokteili v6tnud, kes kusagilt mdma'd hankinud, r22kimata pidevast kanepisuitsetamisest), teisalt inimesed, kes olid v2rskelt yles 2rganud ja otse peole s6itnud. Purjus inimesi eriti ei olnudki - m6ned j6id kyll 6lut, aga see oli pigem komplementaarne. Yhtlasi on seal eraldatud rannal mingi oma kommuun, kus viibitakse tavaliselt mitu kuud j2rjest.

Pidu kestis umbes kella kaheni l6unal. P2rast seda, need kes tahtsid, l2ksid veel yhte teise kohta seal samal rannal afterpartyle, kus p6him6tteliselt l2ks pidu edasi sealt, kust pooleli j2i. Meie otsustasime tagasi linna s6ita. Merel n2gime veel paari paatkonda, Hat Yao poole teel. Lehvitasime teineteisele s6bralikult.

Selline teistmoodi hommik. Kusjuures praegu, 6htul, on v2ga okei olla. Ausalt 8elda polegi end selle reisi jooksul veel nii h2sti tundnud.

2 comments:

  1. tere kallid Jaan ja Mari, igatsus on mu südames suur ja hästi tore on lugeda teie lugusid ja juhtumeid. tahtsime teid kutsuda Ozora festivalile Ungarisse 7-12 august http://ozorafestival.eu/ kui olete selleks ajaks juba kodumaale naasnud. täiega tahaks teiega koos praegu guys baris lõbutseda muideks. kallistan kõvasti kõvasti. Essu ja Sillu ka

    ReplyDelete
  2. Tsau!

    Oh, Ester, oh, Silver! Ka meie igatseme teid... Aga r66mustav on m6elda, et suvel j2lle n2eme. Ozora festivalist olen varemgi kuulnud, tundub p2ris lahe. K6ike head teile sinna! Jaan ja Mari

    ReplyDelete