Friday, April 27, 2012

Meister ja Mari


Silver andis meile yhe agendi kontakti, kes m6nikord v2rbab v2lismaalasi modelli v6i n2itlejat88le. Neli p2eva tagasi saime s6numi, et maailm vajab Mari modelliv6imeid. Mari siis s6itis Kunmingi (ja hiljem l2heb sealt edasi Guizhousse) ning kuna meil viisad olid parajasti Xiaguanis - ehk New Dalis - pikendamisel, j2in mina siia. Samal p2eval kui Mari lahkus, laenasin telgi ja sooja magamiskoti ning l2ksin m2gedesse.

Minnes ei osanud ma enda minekule erilist t2hendust anda, aga see yksinda m2gedes olemine m6jus ikka v2ga tervendavalt. Umbes kell 8 l2ks juba pimedaks, aga mul ei tulnud und umbes 88sel kella kaheni. Esialgu hoidsid mind yleval kummalised h22led k6ikjal mu telgi ymber. Ytlesin endale kyll, et need on linnud, kes ymber ja yle mu telgi tatsavad, aga kuna olin yhikas just paar Castaneda raamatut l2bi lugenud, oli mul seal siiski l6puni v2lja veidi mystilisem m66de juures. Mingi hetk ma otsustasin, et mul ei ole tegelikult erilist p6hjust neid h22li karta. P2rast seda hakkas mul korraga tekkima k6iksugu ideid - ja mitte ainult taolisi ideid, mis tunduvad head ainult 88sel kell 1, vaid ka taolisi mis t6en2oliselt mu tulevikutegusidki m6jutavad.

Emadele-isadele vaatamiseks monteerisin yhika-arvutis v2ikse video ja laadisin selle Hiina youtube'i:
http://v.youku.com/v_show/id_XMzg4MDg3MDA4.html

(muusika by Taavi Tulev)

No comments:

Post a Comment