Thursday, April 5, 2012

05.04.2012 - s22stmine, lepingud ja muusika

Hommikuks s88me poest ostetud kraami. L6unas88giks leiame koha, kus yks inimene saab umbes umbes 50 eurosendi eest s88nuks.

Kokkuhoid tekitab hasarti - olen seda siin ka teiste r2ndurite seas m2rganud. Tihtipeale jutu sees r22gitakse odavatest leidudest kui sportlikest saavutustest.

6htu poole l2hen vaatama maja, kuhu meile tuba pakutakse. Mari j22b hostelisse pesu pesema. T2nu kohaliku k6nekaardi soetamisele j6uangi l6puks kohale. Maja j22b vanalinnast m2en6lva poole ja tavaliselt pidavat seal ysna vaikne olema, aga praegu on festival.

Kohe sisse astudes tunnen kanepi l6hna. Marc, v2ga meeldiv noormees, see kes tervet seda maja hiinlastelt yyrib, toob lauale tee ja arbuusiviilud. R22gime natuke. Tema on tai-chi f2nn ja huvitub muusikast. Mina olen 6ppinud filmi ja m2ngin samuti muusikat.

"What kind?"
"Mostly minimal"
"You make it with the computer?"
"Neh, jew's harp."

Seepeale teen talle v2ikse parmupilliperformance'i mispeale tema m2ngib erhut... ja lausa p2ris h2sti minu meelest. N2itame vastastikku paar youtube'i videot ja kinnitame yyri- ning s6pruslepingu indiaanlaste kombel. Yks n2dal saab meile Mariga kahepeale olema umbes 16 eurot.

Vaevalt, et ma nyyd mitu n2dalat j2rjest ainult Dalis olen, aga see tuba on hea baas retkedeks ymberkaudsetele aladele. Hetkel on plaanis minna m6nda Yi ja Naxi asundusse ja 6ppida midagi kohaliku parmupillikultuuri kohta. Tean, et Yi'del on Khou Xiang (mitme lehega messingpill) ja Naxidel on teatud bambuspill. Aga Naxi'd huvitavad mind nyyd juba ka yhel teisel p6hjusel.

Nimelt, jalutame p2rast 6htus88ki Mariga vanalinnas ja satume n2gema Naxide rahvatantsu. Julgen v2ita, et k6ige lahedam rahvatants, mida ma olen kunagi n2inud ja k6ige lahedam muusika, mida Hiinas seni kuulnud. Hypnootiline, samas dynaamiline. Ei kybetki n6medust nagu enamikes rahvatantsudes. Synergiline, nakatav. Raske kirjeldada. Tegin ka video, aga l2bi proxy ei 6nnestu siin midagi youtube'i laadida.

Siin on hoopis video yhest Yi v2hemuslasest parmupillim2ngijannast, keda ma loodan Lijiangis kuidagi kohata:
http://youtu.be/zdo6moCZeSs

No comments:

Post a Comment